duminică, 16 februarie 2014

Anti-Valentin



       Chiar acum vazui ca am avut vreo ceva accesari mai multe  in ziua de 14 februarie. Cred ca toata lumea se astepta sa scriu si eu ceva dragut acolo. Pare rau ca am dezamagit. Ote scriu acuma.

       Da' nu prea e mare lucru de zis. Alta sarbatoare beshita de import . La fel ca si Halouin.  Dar a trecut. Homalaaaaaaaailor , credeati ca ati scapat ? Stai asa ca vine alde 1 si 8 martie. E perioada cand femeile sunt cele mai pasnice . N-ai sa vezi femeie sa dea papuci in intervalul asta.

       Mie chestiile de genu'  mi se par inutile. Cu atat mai mult cu cat nu exista in calendarul ortodox. De ce sa ne americanim atat daca noi in Romanica sedem ? Mi se par jenant de fara rost  pentru ca in ceea ce ma priveste , sarbatoare egal vacanta. La mine sarbatori este Pastele si Craciunul. Pentru ca vacanta. Mai tare mi se pare sarbatoare 1 decembrie decat Valentin asta.

        Dar avem si vreo 2 categorii de oameni fericiti . Tot ce inseamna natie feminina + tigancile care vand flori in piata. Am un post dedicat buruienilor  aici  . Mai cuprinzator de atat nu se poate. Foarte tare chinezu' ala care a rezervat la un cinema sau teatru ceva toate locurile pare. Ca sa nu poata nimeni sa stea cu perechea langa el. Salvatorul masculimii ! Omu' era indignat ca-l parasise gagica. Adevaru' e ca atata vreme cat exista dormitoare si case , niciun barbat nu scapa de povara unor astfel de zile. Un masaj ceva acolo. P-alea nu le poate inchiria pe toate pentru o zi.

       Si ca tot veni vorba de buruieni , zilele astea am vazut pe unu' cu o garoafa in mana care astepta sa i se raspunda la interfon  . Parea destul de nervos , probabil ca astepta de ceva timp. Dar sunt mai curios ce nervoasa a fost tipa dupa ce l-a vazut cu garoafa. Garoafa mi se pare fix tipul ala de balarie pe care o cumperi sa te duci la mort. Ca e ieftina si e simbolica pt morti. Si mai avea si una singura. Daca eram gagica si venea unu' la mine cu o garoafa zau ca i-o indesam pe gat si ii uram sa se duca cu ea la ma-sa. Ma gandesc ca era cam in apus asa , poate mai astepta si vreo buca dupa toata treaba.

      Concluzia e ca pana la urma nimeni nu scapa. Eu am reusit sa calmez apele cu o iesire la film. Si am noroc fata mea cunoaste parerea mea despre plante. Am scutire.  Ce sa faci , canon ca Becali cu colindatorii. S-ar putea adauga la pacatul stramosesc. Bine ca e doar de cateva ori pe an. Cam multe orile ! Doamne-ajuta pentru martie !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu