joi, 20 februarie 2014

Oana Roman cu burtica la vedere



        Ba cand credeam  ca le-am vazut pe toate , vine Oana Roman sa-si arate si ea burtica . Si titlu mare , "Oana Roman cu burtica la vedere " . Ce draguuuuuuuut.  AA , sa nu uit sa postez articolu'. Uitati aici . Nu , nu am cautat eu pe Click din proprie initiativa sau ceva , sunt satul de tate pentru ca le vad mai tot timpul involuntar pe la tv asa ca nu le mai caut si eu , dar am vazut asta la snobul Mamaruta . Si am dat un sărci pe net.

         Dar serios , voi vedeti vreo diferenta fata de acum 1 an ? Sau 2 ? Sau 3 ? Sau de cand s-a folosit de numele lu' taxu' sa faca si ea un ban gramada ? Si despre ce burtica e vorba ?  E cumva vorba despre hidosenia aia in care zici ca a bagat tot meniul restaurantului lu' Florin Calinescu  ? Cu tot cu bucatari si ospatari ?  Si cu Florin Calinescu ? E cumva vorba despre oribilenia mastodontica care e mai lata decat inaltimea ei ?  E cumva vorba despre bărdăhanul neincapator care concureaza ca dimensiuni cu chestii vaste precum imaginatia umana , oceanele lumii sau universul ?

         Eu zic ca beluga noastra draga poate scapa de cresterea copilului , sa-l tina acolo vreo 10 ani , scapa de schimbat scutece si alte chestii nasoale. Mananca si el ce mananca ma-sa  , adica 2 frigidere pline / zi , se caca si el odata cu ma-sa . Oricum se zvoneste ca Oana Roman plateste taxe la bloc de cel putin  5 ori mai mari decat ceilalti din 2 motive. In primul rand e trecuta ca 5 persoane la intretinere , acum cu copilul - 6  , iar a doua oara , vidanja e nevoita sa vina de 2-3 ori pe saptamana sa desfunde budele . Locatarii sunt oripilati.
         Dar n-o sa-l tina , ca abia asteapta sa slabeasca si ea cu 25 de kile odata cu nasterea copilului. Nu va mirati , s-ar putea sa iasa chiar si mai mare , eu am fost indulgent . Oricum e alarma falsa . Sa cautati si voi diferente before si after. N-o sa gasiti.

          Si daca era dezgustatoare si imbracata , orca mentionata s-a gandit sa se dezbrace. Oribilos oameni buni. Is curios cat de beat era ala care si-a bagat mandria masculina in Oana. De fapt is curios ce dimensiuni are , ca o maciuca de negru s-ar simti ca o scobitoare pentru ea. Nu mai sunt curios , nici nu caut . Am inteles ca e si mult mai tanar ; cel mai probabil e vorba de faptul ca batoza are niste bani la teshcalau . Ii tranteste progenitura ,  baga divort , ii lasa ei copkilu' si pleaca cu juma de avere si cu Tonciu in Caraibe. Baiat destept. Mai putin partea cu Tonciu. Si aia e hidoasa , dar macar e hidoasa de la gat in sus. A , si mai e si proasta . Dar si asta e.

          Va las sa va oripilati si voi. Merg sa vomit din nou ca nu mi-am cumparat inca aparat anti-scarba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu