vineri, 2 mai 2014

Am mai vazut o legenda!



         Cum spuneam...Vanghelie ne-a pregatit un eveniment prea bun pentru Sector 5, prea putin mediatizat pentru valoarea sa, probabil ca nici el nu a stiut saracu' pe cine aduce. Family Fest are loc in parcul Sebastian, 3 vedete/trupe internationale cu niste lingai d-astia de-ai nostri in deschidere. Dupa un search pe goagal am fost uimit sa vad ca nu apare decat un rezultat de pe Facebook cu asa numitul "Family fest".

        A fost un concert la care am asistat nestresat, neinghesuit, m-am strecurat pana in fata fara prea mare efort, am avut un loc pentru care in mod normal la un concert se platesc sume uriase pentru bugetele noastre romanesti.
 
      O muzica pe care multi s-au iubit,pe care poate multi dintre noi am si fost conceputi. O muzica ce din pacate mai e apreciata doar de cei de varsta a 2-a, manati de amintiri, si de foarte,foarte putini tineri. Cuvintele nici nu-si au rostul, ma bucur ca am trait sa mai vad o legenda.
 
                                   
 
      Pentru ca eram prea aproape de Ferentari era imposibil sa nu apara si chestii penibile...
 
 
                                  
 
 
                                  
 
 
                                
 
    
 
       ..si dupa cum  respectabilul artist a promis, uitati mai jos rezultatul. Iar link
aici
 
 
 
 
       Sunt si eu pe undeva prin dreapta, sa vedem care ma gaseste. Cum spuneam, un artist care merita ceva mai mult decat a primit. Probabil ca daca era concert Salam, n-as fi avut loc in parc. Asta e. Merci Vanghelie! Vechetas, ar fi trebuit sa fii acolo si tu. De fapt ar fi meritat sa fie acolo doar cei care sunt in stare sa aprecieze asa ceva.  Sper ca nu s-a intrebat omul "unde naiba am nimerit??"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu