vineri, 2 mai 2014

Back



       Helau la voi. Nu ne-am mai auzit de ceva timp, pauzele lungi si dese...stiti voi- tipic romanesc.

        ...Ca de cand nu ne-am vazut, multa vreme a trecut. Dar lumea a ramas tot aia. Am pascut fericiti acum vreo saptamana si ceva. Am pupat mana popii si ne-am rostogolit pe sub masa, am luat lumina, am mancat ca porcii si am baut tot ca niste animale nesatule, dupa 6 saptamani de post, drept pentru care urgentele ne-au fost buni prieteni. Noua romanilor in general, despre asta era vorba.

           Ce am mai aflat intre timp?

           Am aflat ca poti sa mori pe front luptand pentru altii si sa fii erou. Si lacrimi multe, si durere si toate cele. Ok, e dureroasa pierderea unui om, pentru ai lui acolo si etc, dar nu pt mine si cu atat mai putin pentru un stat.Nu mi-aduc aminte sa avem noi vreo treaba cu arabetii, nu-mi aduc aminte sa-mi fi dat mie vreun ban toti aia care s-au tot dus pe acolo sa lupte in razboiul altora pentru bani grei, asumandu-si riscul de rigoare. Sa fim seriosi, pentru bani se duce toata lumea, ca se gandeste " nu mi s-o intampla tocmai mie". Uite ca se intampla. Plus ca erou se cheama ala care se arunca in iuresul luptei si omoara enshpe zeci de inamici si salveaza enshpe zeci de semeni aliati sau conationali intr-o lupta care se dovedeste a fi pe viata si pe moarte pentru propria tara. Mnu, noi decoram eroi care traiesc ca niste boraci facatori de umbra pamantului fara rost, care nu fac nimic in afara de inrolarea in armata. Si ce sa zic,  faptul ca crapa ii transforma in eroi. Aiurea, asta cu decorarea post mortem mi se pare la fel de stupida ca si recunoasterea meritelor unui scriitor la 100 de ani dupa ce da coltu' ( de exemplu ).  Ca Eminescu! Toata viata e considerat un dement afemeiat iar dupa moarte devine poet national. Cu ce-l mai incalzeste pe el? Na de-aici mentalitate.

         Am mai aflat ca oamenii pot trai bine mersi pe spinarea noastra, din banii nostri, din munca noastra, din contributia noastra indirecta. Oameni care nu merita nici glontul din pistol, oameni care ar fi trebuit sa fie doar o spermie pe faianta si nicidecum sa ajunga la stadiul de zigot, implicit nivelul de primata-ulterior. Uitati de exemplu la ce proba de analfabetism a dat un cercopitec drumul in comert:


 
 
          Poftim cultura.  Model pentru copiii vostri si pentru toata lumea in general. Cand tu lucrezi in genul asta de marketing si faci 2 greseli de clasa intai in 5 cuvinte nu meriti oare sa fii sufocat cu o punga de plastic din Kauflandul in care am facut eu poza asta?
 
          Am mai aflat ca de 1 mai muncitoresc nu se munceste, iar toata lumea merge-cu mic cu mare- in Vama/la iarba verde/garsonerie si baga un mic si o bere + o manea pe langa. Dar Vanghelie a pregatit o supriza aparte pentru ai sai locuitori ai Sectorului 5. Va urma....
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu