duminică, 25 mai 2014

Stati, ma, acasa!



            Poate ar fi  trebuit sa vin cu postarea asta acum mai mult timp, dar e bine si azi, inca mai sunt cateva ore, socotind ca babalacii s-au tehnologizat cu totii, poate citeste careva si se opreste la timp din prostie.

           Ce faceti ma, mergeti la vot ?? Pai nu v-ati saturat de praf in ochi?

           Nu, nu e motiv de bucurie sa fim pupati in cur de 3-4 ori la 4-5 ani. Ca suntem pupati in cur de 3-4 ori cate o luna cat e campanie,iar apoi ii pupam noi pe ei in tot restul timpului. Dati sacose goale si brichete cu poze pline de mutre gusate si mesaje care mai de care mai promitatoare? Da' de ce nu dati sacose pline si licori naturiste, ciobanilor? Incurajati fumatul? Huoo. Nici sacosele pline nu m-ar face sa votez. Nici sacii plini. Poate daca mi-ar da o casa as incerca sa ma urnesc pana la cea mai apropiata sectie sa pun o stampila.

           Dar votul este o minciuna! De unde stiu eu, in caz ca votez, ca votul ala chiar a contat undeva? Pai daca Vogoride a falsificat niste voturi in urma cu vreo 150 de ani, acum cat  de greu poate fi? Ori ca pleci de acasa ori ca nu, cam tot aia e. Rezultatele se stiu de la inceputul campaniei.

           Politica ma pasioneaza cam cat saritul cu un jet ski in cascada Angel. Problema e ca mor oameni nevinovati din cauza asta. Si nu m-ar deranja, dar imi streseaza existenta, sare in ochi cand merg pe strada linistit. De ce as vrea sa vad poze cu umflati mincinosi si babe sfrijite pe toate cladirile? Si chiar si in gameranger-ul meu!!!! Daca il pot suporta pe mercador.ro care devine olx.ro, daca pot sa suport gustul puternic si amarui, pe Daeanu ala nu pot sa il suport acolo. D-aia am intrat  pe contul lui si i-am lasat un mesaj autentic romanesc. Ca doar am iesit din post, nu?

           Si mai e ceva ce nu pot sa inteleg. Adica o luna de zile ma pupi in cur sa te votez, ma alergi cu pungi si brichete, te votez( ca cetatean prost ce sunt) si ajungi primar/parlamentar/ceva rahat mare pe votul meu, apoi am nevoie de tine ca a venit vecinu' la mine in curte sa-mi ia 2 metri patrati de pamant care cica-s ai lui de la ma-sa-marea dar nu dau de tine Doamne-fereste. Adica tre' sa programez audiente. Iar cand vin la audienta matale esti plecat cu "biznis" in DanArmeanca. Pai dupa ce il joc in picioare pe vecinu' ala cu 2 metri de pamant, vin si te astept cu paluga la colt. Sunteti toti o apa si-un pamant (mai mult de 2 metri)

          Faceti promisiuni? Imbatati cetatenii cu apa rece? Poate votez si eu pana la urma, luati d-aici!
 
 
 
         
          
          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu