vineri, 20 iunie 2014

Un pic de etimologie si alte tampenii!



         Ma declar oficial trist. Tocmai am aflat ca ma pierdut vreo 4700 de episoade din The young and the restless. Sunt curios cand mai crapa si aia, ca tot filmeaza la el de vreo 25 de ani. Momentan urmaresc si eu Everybody hates Chris, care s-a filmat prin '90. Si ei se uitau tot la The young and the restless. Uat da fac? Un serial mai vechi decat mine, care inca se filmeaza!

         Si inca sunt trist. Pentru ca nu inteleg niste lucruri. De ce un profesor poa' sa fie in acelasi timp si prof, si doctor, si conferentiar, si etc ce dreacu' le mai da prin cap astora? De ce un medic poa' sa fie si primar in acelasi timp? De ce un medic poa' sa fie paramedic? Adica ma gandesc ca "para" inseamna "impotriva", asta dupa o logica babeasca. Avem paratrasnet, paranormal. De ce un medic poa' sa fie si primar? Medic Primar Cutarica! Pai fachiu, hotaraste-te ce esti!

         De ce cacat tractorul e tractor? De la a tracta? De ce nu s-a numit rotor? Ca are roti mari! Sau rotofei!

         Pe deoparte insa, sunt total multumit! Am aflat de unde vine cremwurst! Cum de unde? De la homalai cu coaie si tate, dar si barba ( combinatie al dreacu' de nenaturala) , castigatori de Eurovision politic si propagandist! Inca mai credeti in coincidente? Sa arati asa si sa te cheme "carnat" ? Treziti-va! Omu' e total iubitor de carnati puternic vascularizati in marime naturala de negru! Macar bine ca a fost difuzat la o ora tarzie! Daca aveam copil il inchideam in debara ca sa nu vada asemenea cretinitate!

            Sucar!! Ati auzit de cuvantu' asta teribil de rromanesc si al dreacu' de deranjant? Dar oare de ce are sensul de noi toti cunoscut? Cand imi zicea mama "s-ar putea sa ne sucarim" insemna ca ma asteapta o bataie sora cu moartea

           Daca asta vi se pare apa de ploaie, o sa fac un dictionar de neologisme regionale care numai la Buzau are insemnatate. Da, Buzau, undeva-n Moldova- asta am aflat-o si eu de pe la bucuresteni, futu-i geografizica ma-sii cu ala de ne-a invatat ce e aia! Nu ca am ceva cu moldovenii, moldovencele cel putin st foarte frumoase si mai ales gospodine....si mai mult nu mai zic. Sunt vecini cu rusii, slavismul se manifesta mai mult decat la noi, ceilalti semi-balcanici! Sticlismul viteza e sport national!

        Eu nu sunt rasist deloc, doar ma enerveaza un pic ungurii, si tiganii, si rusii, si albanezii, si nemtii, si svabii, si secuii, si chinezii, si somalezii, si islandezii, si americanii, si inca vreo cativa. Bine, poate un pic mai mult!

       Iar sarii calu'. Ati fi suprinsi ca 95 % din populatia tarii ( adica tot ce este diferit de buzoieni ) habar nu au ce e aia o țambră. Habar nu au ca asa se cheama rudimentarul instrument de bataie al betivului de rand. Pai bravo, voi stiti de uluci sau sipci! O s-o fac si pe asta! Greu cu limbile astea.....mai ales pentru flacai. Aoleu, iar deraiez. Luati flacai de ascultati "You and I" de la Scorpions, ceea ce, am intitulat eu, neoficial, "Balada virginului". Nu ma credeti? Atunci o s-o fac si pe asta! Analiza literara la "Dragoste in toate felurile" de la Parazitii si ma mai gandesc pentru "Balada virginului".

        Am luat-o aiurea. Merg sa fac niste economie de vedere ca am dormit 3 ore azi noapte. V-am pupat. To be continued!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu