marți, 8 iulie 2014

La multzani!


      La naiba, halal om mai sunt. Am uitat de aniversare. As face un mic rezumat dar mi-e lemne acum. Concluzia e simpla. Hepi bardei tu blog. Un anisor, 62 posts, bune si rele, iadul alb, va mai urma. Se intampla de multe ori sa uit si de ziua mea, daramite de aniversarile altora sau a unor entitati abstracte. Daca am si eu o memorie, nu e deloc buna la zile de nastere. O umplu cu tampenii precum numere de telefon sau numere de masini sau concentratii chimice analitice din sticlele de Heineken.

     WTF?? Brazilia-Germania 0-4 in min 26?? =)))). sorry...nu m-am putut abtine.

      Revenind. Asta a fost, asadar, editia aniversara a incanespuse.

      Inca un gol! Macel!

      Vara suna bine pana la urma. Caldura mare monser, campionat mondial, bacalaureat, acelasi cacat, alt an.  Minus campionat mondial.

      ..... si daca tot s-a dus si bacul, dupa cum am citit astazi pe nu stiu unde, s-a deschis sezonul de inscrieri la Mec, concurenta fiind acerba- 15/loc. Mai ceva ca la ASE. Eu refuz Mecul, sunt in cautare de job si nu-mi gasesc. Toate joburile sa vina la mine. Ca agent vanzari versat ce sunt, in urmatorul scurt interval, ma vad nevoit sa fac o clasificare impartasindu-va astfel din vasta mea experienta, Orice legatura intre experienta mea si negasirea unui job e total aiurea/nefondata.

         Va urma, asadar, indubitabil, ghidul agentului de vanzari. Acum am ceva treaba cu macelul. Hai Nemtia, si daca m-ati baga pe mine in tot tot n-ati mai putea pierde!
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu